Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Összefüggések, amikre eddig nem gondoltál!

Csokiduda Blogja

  • Túl szexi lány - zseniális mondanivaló, lapos megvalósítás

    Vendégírás a Kultúregyszarvútól

    2018. június 25. - csokiduda

    Utoljára a Könyvklubon voltam moziban és annak a pozitív élményén annyira fellelkesültem, hogy úgy döntöttem, jöhet még egy csajos film. Így jött a képbe a Túl szexi lány. Az előzetese vicces volt és a film alapelképzelését, mondandóját nagyon lelkesítőnek találtan. Amy Schumer-t én eddig leginkább csak stand-up előadóként ismertem, annak kimondottan vicces szerintem. Ennek fényében viszonylag nagy elvárásokkal érkeztem, kissé csalódottan távoztam. Jöjjön hát a kritika.

    tul_szexi_lany_walking_csokiduda.jpg

    A sztori röviden: adott egy molett, divatot nagyon szerető, önbizalomhiányos csajszi, aki mindennél jobban vágyik arra, hogy szép lehessen. Nem simán szép, hanem szupermodell szép. Egy spinning órán lerepül a bringáról, beveri a fejét és innentől szépnek látja magát. Elkezd bízni magában és az újonnan született önbizalma révén elér dolgokat, amiről addig csak álmodozott. Végre pasi a láthatáron és munkát is kap egy kozmetikumokat forgalmazó cégnél. Aztán a filmben nyilán van egy pont, amikor rájön, hogy "jé nem változott semmi és minden csak önbizalom kérdése?". Happy end.

    tul_szexi_lany_borito_csokiduda.jpg

    Magát a film üzenetét pozitívnak találom: mindegy, hogy fura hangú gazdag cégvezető, csontos szupermodell vagy duci, de vicces recepciós vagy - a lényeg, hogy kellő önbizalommal éld az életed! A történet alapja is mókás, sok helyzetkomikumra ad lehetőséget. A filmben vannak kifejezetten vicces jelenetek és jó ötletek, néhol igen szórakoztató élmény is, csak sajnos ez összességében nem sokkal több, mint amit az előzetesben is láthatunk. Így aztán a várt nevetésáradat csak töredéke annak, amit vártam. Maga a történetfűzés elég kiszámítható, váratlan fordulatokban nem bővelkedik a film. A zene átlagos, napjaink slágerei csendülnek fel, ami egyébként vidám hangulatot kelt a film alatt. 

    tul_szexi_lany_baratnok_csokiduda.jpg

    Ami miatt szerintem elmarad az a nagy varázslat ebben a filmben, azok a színészek. Bármennyire is Amy Schumer  igazi személyisége inspirálta nagyban a főszereplő lány karakterét (egyszer azt nyilatkozta egy amerikai TV showban, hogy az ő karjai Kaliforniában lábként vannak regisztrálva - ebből talán sejtitek, hogy stand-upos humora alatt mit értek és ha láttátok ezt a filmet, akkor azt is tudjátok, mik a közös pontok), mégse egy kimondottan színésznő típus az én véleményem szerint. És azért a film témája, mondhatni tanulsága néha megkívánná, hogy a dolog mélységei is látszódjanak. A küszködő modellalkatú Emily Ratajkowski-ról hamarabb elhiszem, hogy tényleg küzd önértékelési problémákkal - és ez annak fényében, hogy ez a lány tényleg szupermodell, ad a dolognak egy fricskát. A lány barátját alakító Rory Scovel sem nagy durranás, hozza a tök átlag ember jegyeket. Akik szerintem kicsit tudnak csillogni, az a két legjobb barátnőt alakító Busy Philipps és Aidy Bryant - ők bájosak.

    tul_szexi_lany_emily_csokiduda.jpg

    Összefoglalva: sokszor vicces és szórakoztató, de nem a nyár filmélménye. Egy szombati csajos estére kiváló a listára, egy mozijegyet viszont nem biztos, hogy megér. Ezt mindenki döntse el maga! Ezt egy ötös skálán hármasra értékelem.

      csoki_3per5_1.jpg

     

    A film MAFAB adatlapját itt találod!

       

    A bejegyzés trackback címe:

    https://csokiduda.blog.hu/api/trackback/id/tr7114052928

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2018.06.26. 05:29:42

    Az a baj ezzel a filmmel, azt hiszem, hogy a "magabiztossá" vált nő úgy viselkedik, ami egy csinos nőnek sem áll jól. Ezért nem vicces. A "beképzelt lotyó" és a "hibbant tehén" jelzők közül igazából egyikre rászolgálni sem dicsőség.
  • süti beállítások módosítása