Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Összefüggések, amikre eddig nem gondoltál!

Csokiduda Blogja

  • Vevőszolgálati kritika

    2018. január 03. - csokiduda

    A mai napon nem a megszokott filmkritikával készültem, mert két vevőszolgálat is kiborított. Hogy Bödőcstől idézzek: "Magyarország jobban teljesít... mint Zimbabwe."

     

    Szóval ott kezdődik a történet, hogy az egyik bútoráruházat felhívom (helyi boltot), hogy meséljenek nekem arról kicsit, hogy egy irodai szék teherbírása hány kiló. Engedjétek meg, hogy párbeszédszerűen levezessem a beszélgetést:

    Csokiduda: Jó napot kívánok! Érdeklődni szeretnék a székeik teherbírásáról, kihegyezve a "krumplistészta" fantázianevű főnöki forgós székre. 

    Vevőszolgálat: (köszönés nincs) Hááát, hááát mi nálunk nincsen maximális teherbírása a székeknek. 

    Csokiduda: Akkor mi alapján tudják megnézni, hogy egy X súlyú személy rendeltetés alapján használta-e a széket, amennyiben eltörik?

    Vevőszolgálat: - 20 másodperc néma csend - Hát nálunk nincs törésre garancia. 

    Csokiduda: Akkor mire van? Beázásra?

     szek_1_1.jpg

    Itt még nem adtam fel, némi sokk után kerestem egy központi telefonszámot, hátha ott egy okosabb diszpécsert találok. Nos tényleg okosabb volt, tudott például köszönni, de ettől még egy növény értelmi szintjét karcolta. 

    Csokiduda: Érdeklődni szeretnék a "krumplistészta" fantázianevű főnöki forgós szék teherbírásáról. 

    Vevőszolgálat: Pillanat türelmét kérném. - fél perc csönd - 110 kilogramm.

    Csokiduda: Értem. Esetleg van olyan székük, ami elbír 115-120 kilogrammot is? (nem vagyok csak 110, de a 110 kilóra kalibrált székek néhány hónapot bírnak, gondoltam túlbiztosítom)

    Vevőszolgálat: Mi nem árulunk irodai használatra székeket, hogy elbírjanak egy 120 kilós terhelést.

    Csokiduda: Kedves Hölgyem! És molettek csak irodában vannak? Hazáig lefogynak?

    edes_otthon_2.jpg

     

    Nah mondom felhívom a konkurenciát, hátha ott találok valami értelmeset. A weblapjukra rá se néztem, csak tárcsáztam. 

    Csokiduda: Jó napot kívánok! Érdeklődnék, hogy van-e olyan székük, ami kibírja a 120 kilós terhelés?

    Vevőszolgálat: Jó napot kívánok! Igen van. Internetközelben van? Mert ha igen mondanám a székek neveit

    --- itt végigzongoráztunk egy 10 darabot körülbelül ---

    Csokiduda: Köszönöm a felvilágosítást még lenne egy kérdésem. Amennyiben házhoz szállítással kérném nincs valami mód rá, hogy 2 héten belül megkapjam a széket? 

    Vevőszolgálat: Nincs, esetleg ha elmegy XY telephelyre (tőlem több mint 200 kilóméterre).

    Csokiduda: Értem, tehát megkapom 2 hétnél rövidebb idő alatt, házhoz szállítással, ha érte megyek?

    Vevőszolgálat: Igen és ez a szolgáltatás kevesebb mint 1000 forint.

    akcio_4-zetbe_124.jpg

    Nah és egy másik gyöngyszem, szintén a mai napról. 65 napja vásároltam egy mobiltelefont. 10 nap után se kép, se hang, teljesen tönkrementnek tűnt. Beviszem a boltba ahol vettem az egyik mobilszolgáltatóhoz, hogy ez a telefon kapufa. A Kishölgy meg is nézte, hogy rendben van a garancia, adott egy átvételi nyilatkozatot, ami az szerepel, hogy 2 héten belül visszakapom a készüléket, javítva. úgy a 40-adik nap táján, felhívom eme cég vevőszolgálatát, ahol azt a felvilágosítást kaptam, hogy komolyabb hiba esetén, el kell küldeniük a budapesti szakszervízbe, aminek a telefonszáma xyxyyxy. Fel is hívtam a szakszervizt, de egy 2 napig non-stop foglalt volt, nagyjából 50 hívást kezdeményeztem, gyanús nem nálam volt a hiba. Utána az ünnepek alatt nem is forszíroztam az ügyet, majd tegnap megtudtam, hogy át kellett vinni városon belül egy másik szervizbe, aminek a telefonszáma nem kiadható. Nyilván így az 55 nap táján ezt a választ nem fogadtam el és addig vertem a balhét, még kiadták a szerviz számát. Felhívom és egy selymes női hang bemondja: "Ez a szám nincs hozzárendelve jelenleg egy előfizetőhöz sem". Nyilván kértem egy visszahívást majd egy létező telefonszámmal, viszont a szerviz cég honlapján is az a telefonszám van, ami nincs hozzárendelve előfizetőhöz. Bravúros. Nehogy az állampolgár esetleg érdeklődni tudjon, hogy mikor kapja vissza a készülékét. 

    smith_and_wesson_22.jpg

    És ami a legszebb az egészben. Mint kiderült Európai Unió ügyileg nincsen limitálva a garanciaszervizeknek semmi időkorlát, arra hivatkozva, hogy Kínából érkezik az alkatrész és emiatt kiszámíthatatlan a készülék javítási ideje. (és hangsúlyozom, ez nem csak Magyarországon, EU szinten!)

     

    Szumma: Elgondolkodtató, hogy maga a szó, hogy vevőszolgálat mit jelent. A "vevőlerázó" vagy "vevőátbasztató" jobban hangzik. A multik még komolyan elvárják tőlünk, hogy pitizzünk azért, hogy a ZS minőségű vackaik megvehessük és némi felháborodást érzek a dolgozók hangjába, ha esetleg tájékozódnál az árujukról. Üdvözlünk a kapitalizmusba!

    A bejegyzés trackback címe:

    https://csokiduda.blog.hu/api/trackback/id/tr8313547051

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
  • süti beállítások módosítása