Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Összefüggések, amikre eddig nem gondoltál!

Csokiduda Blogja

  • (Rém)Álom.net - inkább 1 hónap diéta....

    2018. február 28. - csokiduda

    Mivel mostanság egész sok magyar film képviselteti magát a külföldi megmérettetéseken, gondoltam egy magyar filmet is beválogatunk a legrosszabb filmek közé, amit eddig a komplett filmipar összehozott. Miután ajánlották, mint Zs kategóriás, gondoltam ez nem lesz egy kínszenvedés, mert csak Reviczky Gábor is adta a nevét hozzá, úgyhogy végignézem és kicsit magasztalom a sok sebből vérző magyar filmgyártást. Úgy a 10-edik percnél elkezdtem gondolkodni azon, hogy ekkora ganét is már régen láttam, de mondtam magamba, hogy ez biztos csak a petting és majd most fog beindulni csak. És tényleg beindult... Irdatlan sebességgel lefelé a lejtőn...

    alomnet_1_sikervigjatek.jpg

    A filmet igazándiból egy szóval tudnám a leginkább jellemezni, az a szó pedig a döbbenet. Végigszenvedtem a héten már 4 filmet, amik közül úgy éreztem, hogy a Gigli volt magasan a legrosszabb. Annak a végén nem éreztem ilyet. Egyszerűen nem fér a fejembe, hogy valaki ezt a filmet hogy gondolta komolyan?! Emberi fogyasztásra maximálisan alkalmatlan. Reviczky nem véletlen bánta meg már az első forgatási napon, hogy erre a felkérésre igent mondott. És képzeljétek el, hogy egy ekkora blamázs után, tervben van a második rész is. Mondjuk valahol megértem a dolgot, mert innen már tényleg csak felfelé van. Végigszenvedtem a filmet, előttem egy jegyzettömbbel, hogy gyűjtsem az anyagot a kritikához, de csont üres maradt. Egyetlen egy említésre méltó dolgot nem tudok belőle kiemelni. Üti a Giglit alulról, ahol legalább 2 ilyen volt. Úgyhogy általánosságban fogok róla írni a továbbiakban, mert máshogy nem tudok sajnos.

    alomnet_2_overdose_nem_ert_ra.jpg

    Szóval képzeljetek el egy átlagon aluli amerikai tinifilmet és úgy minden használható elemet vegyetek ki belőle és kész is a film. A történet nagyjából annyi, hogy a nagyon buta szőkét kicsapják a sulijából és apuci azt érzi megoldásnak, hogy ezt lányt beíratja egy elit gimibe. Már ez itt egy csöppet erős számomra, de jön a folytatás ne aggódjunk. Kiderül, hogy az új gimi kosárcsapatát rendszerint azért verik el már 3 éve, mert gagyi a pompomcsapat és ezáltal nincsenek nézők. Hát én kosaraztam egyetemi szinten néhány évig, játszottam nem egy komoly meccset (ezen a szinten persze), kicsit belekóstoltam az első osztályba is, de hogy a nézők a pompom lányokért menjenek be egy meccsre, hát ez nekem erős újdonság, de lehet az elmúlt 10-15 évben ennyit változott a sport. Lehet ebben van a fantázia, hogy a magyar focimeccsekre is több néző  kimenjen, ami valahol jogos, mert legalább nem csak a focisták rokonai lennének jelen, hanem a pompomlányok ismerősei is talán. Máris meg van duplázva a nézettség! Voila! Emellett természetesen nem maradhat el a filmből a tiniszerelem se. Főhősnőnk (Labancz Lilla... kitűnő választás, mert amerikai karrierjét azzal nyitotta, hogy Danny Trejo-t ruhatárosnak nézte, tehát abszolút találó a szerephez), aki nagyon buta szőkét alakítja beleszeret a helyi popbanda dobosába. Az eseményeket kívülről segíti még egy ismeretlen, aki főhősnőnkkel chatel rendszerint az álom.net-en. (Csak nekem tűnt fel, hogy egy webcímben, hogy lehet ékezet?) Ezt megbolondítja időnként Reviczky egy két okos beszólással, aminek a fele annyira közhely, hogy már 20 éve nem használja senki, a másik fele, ami kicsit jobban illik a szerepbe, nagy gondolkodók vagy írók/költők idézetei. Azt hiszem a lerágott csont kategóriába sorolnám mindkettőt. Borzalmas. A kreativitás maximális hiánya. Mintha egy magyar gyártmányú szappan sorozat kivételesen elcseszett részét nézné az ember. És ha már a témánál vagyunk, a színészi játék nagyjából még ezt a színvonalat sem üti meg. Egyedül talán Szujó Zoltán bolhafasznyi játékát tudnám kiemelni, ami persze sokat elmond, hisz a film legjobb színészi játékát egy sportriporter csinálta. 

    alomnet_3.jpg

     

    Szumma: lenne a második részhez egy jó ötletem, miszerint a suli szívtiprójait játssza Mucsi Zoltán és Csuja Imre. Kicsit túlkorosak igaz, de legalább lenne benne valami poén. Ha már a forgatókönyvíró és a rendező nem tudtak bele írni, azon legalább röhöghetnénk, hogy a két 50 pluszos színész, mit keres a középiskola negyedik osztályában. Ebből mondjuk már a megboldogult Jancsó Miklós simán tudna egy filmet csinálni. Kérek mindenkit, hogyha nem érzi úgy, hogy szeretne másfél órát kidobni az életéből és nincsenek mazochista hajlamai, kerülje a film megtekintését, mert ilyen szart még nem gyártottak a filmtörténetbe. És én még magasztalni szerettem volna kicsit... Hát ilyen vackot sajnos nem lehet. 

    alomnet4_remelem_ehhez_nem_hulye.jpg

     

    Olvass róla a mafabon is: klikk!

    A bejegyzés trackback címe:

    https://csokiduda.blog.hu/api/trackback/id/tr1113704406

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
  • süti beállítások módosítása