Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Összefüggések, amikre eddig nem gondoltál!

Csokiduda Blogja

  • Szemfényvesztés Budapesten - Az Illuzionisták

    Vendégírás a Kultúregyszarvútól

    2018. május 15. - csokiduda

    Kis koromban a tévében adtak néha közvetítéseket, felvételeket bűvész show-król. David Copperfield neve talán mindenkinek ismerősen cseng - a 25 pluszos korosztálynak minden bizonnyal. Akkoriban is teljesen lenyűgözött, hogy az emberek milyen mutatványokra, "varázslatra" képesek. Mindig tanakodva figyeltem, hogy "na de hogy csinálja..". Mikor megláttam, hogy Pestre is érkezik egy ilyen jellegű show, A The Illusionists egyenesen a Broadwayről, rögtön gondoltam, hogy ott a helyem. Tapasztalataimat most egy kisebb élménybeszámolóban osztom meg Veletek, kedves Olvasók.

    Kezdjük a helyszínnel. Én az ilyen show-kat mindig nagy színházakban képzeltem el, kényelmes piros plüss ülésekkel, zenekarral meg amivel kell. Ehhez képest a Tüskecsarnok első ránézésre kicsit csalódásnak tűnt. Tipikus sport stadion  mondjuk az előadás végére ez sem zavart igazából. Nekünk a lenti "dühöngő" részbe sikerült ülőhelyet szereznünk, így elég közelről, majdnem testközelből tapasztalhattunk meg néhány trükköt. A színpadon több kijelző is volt, illetve a legtöbb trükköt kivetítőn is nyomon követhettük.

    5942ZA.gif_640x360

    (A gifen az egyik résztvevő bűvész, Leonardo Bruno látható)

     

    Maga az előadás kétszer 50 perc volt, közte egy negyedórás szünettel. Ilyen formán a szék kényelmetlensége sem volt vállalhatatlan, nem ültük szét a fenekünket – bár én személy szerint néha mikor már untam egy-egy túl hosszúra nyúló mutatványt, akkor azért éreztem, hogy fészkelődni kéne.

    gif_3.gif

    Andrew Basso is fellépett Budapesten az Illusionists csapatával

    A bűvész show elég látványos volt. Hála a modern technikának meg a tehetséges művészeknek, a világ hét hihetetlen illuzionistája egészen elképesztő show-t varázsolt a színpadra. A digitális eszközök, szuper jelmezek és színpadtechnika egy egészen új világot mutatott be, a „klasszikus” bűvészekéhez képest. Voltak egyszerűbb, de vicces bűvész trükkök, mint papírgalacsinból rózsát varázsolni, de akadtak  halált megvető attrakciók is (félbevágott emberek, szabaduló művész). Nekem speciel az üveggömböt lebegtető varázslónő volt az egyik kedvencem. Az is tetszett, hogy a komplett közönséget is bevonták az egyik pontnál. Nem akarom lelőni a poént, de nagyon meggyőző volt az eredmény. Engem legalább is meggyőztek. De talán a következő kis videó többet mond, mint pár szó.

    Azt kell, hogy mondjam, nekem tetszett. Tudom ajánlani mindenkinek, hogy ha van rá lehetősége, nézzen meg egy ilyet élőben is! Szórakoztató program – gyerekektől nagypapákig mindenkinek! Varázslat az egész világ!

    "A bűvészet nem egy megoldandó mutatványról szól, hanem a csodáról és a csodálkozásról.

    És ez fantasztikus dolog tud lenni." David Blaine

    A bejegyzés trackback címe:

    https://csokiduda.blog.hu/api/trackback/id/tr413948980

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
  • süti beállítások módosítása